סקירה על אוזניות AIRPODS של אפל

קלות במיוחד, AirPods Apple אוזניות אלחוטיות לחלוטין המציעות חיבור אלחוטי אמין עם צ׳יפ מיוחד (W1), שכך הן מתחברות בקלות וללא מאמץ עם מכשירי אפל, איכות שמע ברורה להאזנה אבל לא פחות חשוב איכותשיחה מצויינת גם כאשר נמצאים בתנאים עם רעשי סביבה. אוזניות קומפקטיות עם מארז שמצורף לטעינה מהירהוהגדלת סוללה ל 24 שעות! הפעלת סירי , קבלה, ניתוק שיחה עם לחיצה כפולה על האוזניות.

הרע

 לא מתאים לכל צורות האוזניים, אם אתם מרגישים נוח עם האוזניות המקוריות של אפל שמגיעות עם הטלפון כנראה שלא תהיה לכם בעיה (למרות שאני שבשימוש שלי הם מאובטחות למרות שאוזניות אפל המקוריות לא יושבות לי טוב באוזן). הייתי מצפה מאוזניות ברמה האלו של חברה כמו אפל להיות עם אפשרות שליטה בווליום שמאוד חסר בעת שימוש (כמו ה Bose True   SoundSport Wireless ), אולי להכיל סוג של סינון רעשים אקטיבי חיצוני כמו חלק מהמתחרים (לדוגמא Jabra Elite).

השורה התחתונה

מראה עיצוב ייחודי משלהם, אתם תגלו כי אפל AirPods קומפקטיות ונוחות שגורמות להם להיות כל כך מבוקשות ומומלצות.

האם אתה חושב שאוזניות של אפל AirPods גורמות לך להרגיש גזעי או לא, השאלה האמיתית היא האם האוזניות האלו באמת שוות את ההשקעה ובאמת אוזניות אלחוטית אמיתיות כמו שאפל מציינת (True Wireless)? או שאולי עדיף לרכוש את את מהחברות המתחרות שמספקות True Wireless .  או אולי אוזניות בלוטוס רגילות שמחברות בין שני האוזניות עם כבל ולא בתקשורת אלחוטית.

לדעתי במיוחד לאלו שמחזיקים מוצרי אפל ההשקעה במחיר של האוזניות כדאית כי חווית השימוש האוזניות נוח יותר ונעים יותר ממה שציפיתי. ההתאמה לאוזניות הפתיעה אותי במיוחד לאחד כמוני שסובל תמיד מכך שאוזניות לא תמיד יושבות לי הצורה מאובטחת באוזן. שאתה משווה את מחיר האוזניות למתחרות אתה מגלה שהם מתומחרות לא יקר מידי באופן יחסי למותג.

לאלו שמתכננים לעשות ספורט עם האוזניות, הם יהנו מאוזניות שמוגנות מפני זיעה ואיכות סאונד נוחה, אך אם אתם חלק מהאוכלוסיה שהאוזניות יושבות בצורה מאובטחת באוזן אך אתם עדיין מרגישים שהן לא מאובטחות היטב אז כנראה שלא תוכלו להינות מריצה איתם. יש כאלו שההתאמה היא מושלמת והם יכולים לרוץ ולעשות כל פעילות ללא בעיה. בכל מקרה האוזניות עמידות בפני נזקים של זיעה כך שזה לא צריך להדאיג

חשוב לציין ש EarPods האוזניות שמגיעות עם הטלפון הם אינדיקציה טובה האם האוזניות יתאימו לך אך בהחלט האוזניות האלו מעוצבות בצורה משופרת ויושבות בצורה טובה ובטוחה יותר באוזן.

שליטה על אוזניות ה AirPod

עם ההשקה של IOS11 אפל הוסיפו אפשרות להגדרה מה אפשר לעשות עם הלחיצה הכפולה על האוזניה, אפשר להגדיר מה עושה הלחיצה הכפולה לכל אחד מהאוזניות (הפעלת ‎SIRI, עצירה וניגון מוסיקה, העברת שיר קדימה או העברת שיר אחורה או ביטול הפונקציה)

להוסיף סרט

העובדה שתקופה ארוכה הם היו חסרות במלאי מראה את הביקוש וההפתעה בשימוש בהם, גם חוות הדעת השתפרו במהלך השנה מה שתומך גם בהרגשה שלי שאם הזמן אוהבים פשוט מתרגלים ומתאהבים בהם.

האם החיבור של AirPods יציב כמו שאפל טוענים?

חיבור יציב ואמין, האוזניות עושות שימוש בטכנולוגיית בלוטוס אבל הם עושים שימוש בצ׳יפ W1 כממשק חיבור. החיבור למכשירי אפל (אייפון או אייפד) עם גרסה IOS 10 ומעלה, שעון WatchOS3, או מכשירי ה MAC הוא למעשה כל כך פשוט ונוח, פשוט מוציאים את האוזניה מהמארז והטלפון יזהה אותם ויבקש אישור להתחבר.

אם יש לך שני מכשירים עם אותו Apple ID האוזניות יתחברו באופן אוטומטי למכשירים (לדוגמא אייפון ואייפד). יתרון גדול למחזיקי אביזרי אפל.

אני חייב לציין שבתור מישהו שעושה שימוש עם אוזניות בלוטוס בדרך קבע, היציבות והמרחק קליטה של האוזניות האלו עולה על כל האוזניות שעשיתי בהם שימוש בעבר כולל Powerbeats 3 של אפל וביטס…

האוזניות עושות שימוש בבלוטוס אז אפשר לחבר אותם לכל מכשיר תומך אך ללא שימוש בפונקציות המיוחדות.

החיבור היציב תורם משמעותי לסנכרון מלא וללא עיכובים בצלילים כמו שלפעמים סובלים מאוזניות אלחוטיות.

גמישות בשימוש ותכונות מיוחדות של ה AirPods

האוזניות טובות מאוד גם בשימוש בסטריאו וגם באוזניה לבד בצורה של mono, וזה לא משנה אם תשמש באוזניה הימנית או השמאלית.

מיקרופונים מיוחדים, אפל טוענים שהאוזניות מצוידות במיקרופונים מיוחדים שיתמקדו בקול שלך כך שאנשים שמדברים איתך יוכלו להינות מאיכות שמע גבוהה, אחרי שימוש של כמה חודשים אני יכול להגיד שאכן אנשים שאני מדבר איתם מתפלאים מאיכות השמע.

תודות לחיישנים אופטים ומדי תאוצה פנימיים, האביזרים המחוברים (אייפון לדוגמא) יודע לזהות אם האוזניות נמצאות באוזן או לו על מנת להעביר את שיחה לאוזניות או לרמקול של המכשיר. בעת האזנה למוסיקה הוצאה של האוזניה מהאוזן תפסיק את הניגון האופן אוטומטי, חזרה של האוזניה לאוזן תחל את המוסיקה שוב.

עבודה עם נגנים, גם כאן לא היינו מופתעים עם האזנה לאפל מיוזיק, אך שכשעשינו שימוש בספוטיפיי והוצאנו והחזרנו את האוזניה היינו להתחיל את המוסיקה בצורה ידניתץ כמובן שימוש בשעון אפל מאפשר העברה נוחה של שירים, שליטה בווליום ועוד, כך ששוב יש יתרון למי שמחזיק מכשירי אפל.

איכות הסאונד / קול של ה AirPods

איכות סאונג טובה, אחד היתרונות של התכנון האורגונומי של האוזניות והצורה שהן יושבות באוזן היא איכות הסאונד הטובה יותר.

הם מעבירות איכות קול מעולה באזורים שקטים, עם באס בצורה מדודה ומפתיעה, לא הרמה של אוזניות ה BOSE True Wireless שיושבות טוב יותר באוזן עם הפרדה טובה יותר מרעשי הסביבה. הטריבל סביר ובאופן כללי אני חייב להגיד שהועצמה של הקול והאיכות שלו בהחלט מספקים אותי, למרות שרוב השימוש שלי בהם זה יום יומי להאזנה בחדר כושר וביצוע שיחות. אני עדיין לא מחליף אותם עם אוזניות הדגל של Bose QC35 שמצוידות בסינון רעשים, לדוגמא שימוש בטיסה. לכן, אל תצפו מהאוזניות האלו להחליף שימושים כמו שהתרגלתם לדוגמא מאוזניות עם סינון רעשים over the ear.

חיי סוללה של ה AirPods

איזה יתרון, נרתיק מטעין את האוזניות בטעינה מהירה, 15 דקות של טעינה יתנו לכם 3 שעות של האזנה למוסיקה! והכיסוי מטען מאפשר לכם להחזיר אנרגיה ל 24 שעות! האוזניות עצמן עם 5 שעות סוללה לאוזניות מלאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?